Stockholm, vilken underbar stad!

Ja nu har jag precis vaknat upp hemma hos Sofia i Stockholm. Själv sover hon som aldrig förr!
Gårdagen bestod av oerhört hög kaloriförbränning, misstänker jag glatt!
Vi började med att låsa in min väska på centralen, sedan gick vi vidare för att kolla i lite affärer och sedan ta oss lite lunch. Efter lunchen hittade jag ett par snygga brallor som jag ganska snabbt slog till på. Sofia var ute efter "den lilla svarta", hittade den, men upptänkte att hon i själva verket hade hittat "den svarta lilla trasiga".
Hon insåg snabbt att rubriken inte höll klass, men hängde inte läpp för det. Hon fick 150% rabbat på klänningen och sedan bar det av till "Jim´s skrädderi" där en man, som misstänktsamt nog inte såg ut att heta jim, tog emot klänningen med glatt humör och lovade att den skulle återfå sin titel "den lilla svarta" senast dagen efter.
Sedan sprang vi runt där ett bra tag till, åkte hem och snyggade till oss en aning och drog ut.
Drog till ett ställe som heter Kickis, där det var fler folk än på en dålig lördag i Borlänge.. Var jag orättvis nu?
Kanske en överdrift, men det kändes så. Borlänge är tråkigt. Det är inte Stockholm. Och därför har jag nu bytt sida.


Idag ska vi på bloggträff som hålls av Isabella Löwengrip, även kallad Blondinbella. För mer detaljer om vad som händer där, läs hennes blogg här.
Kommer bli mycket intressant......






Nu ska vi iväg till Carros skola!


image45


Kommentarer
Postat av: Roffe

Weei:D Hälsa "alla" där:D Kram

2007-09-26 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0