vad fanken stoppar mig?!

JAG VILL TILL STHLM!
helst idag, nu på en gång!
Direkt från mitt hjärta: "Jag vill väl ASgärna åka till Sofia & Carro!"
Bara en helg eller så. Och se hur dom två uthålliga dietisterna har det.
Och snart ska dom flytta till en tvåa, sambos som dom är! Då lär jag väl dit med någon klatchig och väluttänkt gåva åt dom!

Några förslag på klatchiga gåvor som dom kan tänkas få:

En kokbok för viktväktare
En påse med cayenne-peppar (ökar förbränningen)
En klase vitlök (också bra för förbränningen)
En fruktskål MED frukt i
En fruktkorg (nej det är INTE samma sak)
En skara shampoo & balsam samt en väldoftande tvål


Några exempel på klatchiga gåvor dom absolut inte kan tänkas få:

En ny dvd
Nya sängkläder
En godisskål (Ni vet varför)
Porslin
Nya tallrikar
Nya handdukar



Känns som att jag satt ner skåpet på rätt plats nu åt dom, så dom vet vad som gäller!
Nuså, ska jag ut och powerwalka!
Nämde jag förresten att jag var ute igår TVÅ gånger á 40min?!
Jag känner mig bäst på hela  Mellstavägen 31!    

                                                                     
                                          image14

Kommentarer
Postat av: sofia

JAG RÖSTAR PÅ KOKBOKEN! :D

2007-09-02 @ 21:43:43
URL: http://www.souuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0