Vinn en dejt med Rolf Lust!

Jag har bestämt mig för att låta min käre vän Roffe lottas ut till er alla singeltjejer därute!
Läs igenom texten om honom och besvara sedan frågan längst ner för att vinna.




image38   

Namn: Rolf Lust
Ålder: 20år
Yrke: Bartender på Harrys i Falun
Bor: Bojsen, Falun
Talang: Dans (mycket duktig)



Ett bra ord som beskriver Roffe är glad. Alltid är han positiv, Roffe.
Ett leende på läpparna för jämnan har han. Ett sånt där leende som säger "Hej, här är jag och idag blir en bra dag."
Man ser rakt in i hans bruna ögon och tänker att "Ja, idag blir en bra dag, för Rolf Lust har världen i sin hand."
Roffe har en väldigt trevlig familj, speciellt hans mamma Angelina. Hon har ett badrum som bara hon får använda. Ingen av hennes tre söner har tillträde där. Strängt förbjudna, är dom att gå in dit. För det är hennes damtoalett. Där inne ligger allt hennes smink och alla hennes parfymer, som hon inte vill riskera att någon annan familjemedlem använder. Och det är ju förståligt. Men en dag hände något.
Jag och Roffe skulle på partaj och jag var precis påväg att träda in i det godkända badrummet, det som Roffe och hans bröder var förvisade till, när plötsligt Angelina stoppar mig och säger:
"Amina, du får använda min toalett om du vill. Det är mycket bättre ljus därinne. Jag låter aldrig mina pojkar gå in dit. Aldrig! Men du kan gå in dit om du vill. Man ser bättre."
Jag blev helt varm och det var med nätta steg jag gjorde entré in till damtoan. Här doftade det parfym och jag förstod genast varför Roffe o co inte hade här att göra.
Nåväl, Roffe har även två bröder, som tidigare nämnt, Reymond och Radis.
Även dom mycket trevliga.
Nu vet jag inte om jag ska förtälja så mycket mer om Roffe. Jag tror nästan att ni får ta reda på resten själva, kanske genom en dejt, om ni nu vinner.



image39




Det ni behöver göra för att vinna en dejt med honom är att svara på en enkel fråga;


Vartifrån härstammar Roffe?

1. Japan
2. Filippinerna
3. Thailand



Lämna ert svart i kommentarfältet och skriv eran mejl i rutan, så kontaktar jag er om ni vunnit!
Tävlingen håller på till....Hmm.. Ska vi säga fredag? Så har ni lite tid på er.

LYCKA TILL!!!


Kommentarer
Postat av: Voltman

MEn LOooooooooooooOL!!!!!!!!!!!hahahaahhahha Tävling:P?`du kunde åtminste lägga till snyggare bilder på mig:D:D:D haha du e go du haha //KRAM KRAM RAKM

2007-09-19 @ 16:14:35
Postat av: Åhnström

Jag är mycket intresserad, hur stor byst har han och gillar han ryttare?.. kjamar! hör av er.

2007-09-19 @ 18:12:53
Postat av: Sofia

Jag gissar på Fillipin. / en som aldrig vinner ett dugg

2007-09-19 @ 19:18:52
URL: http://souuf.blogg.se
Postat av: Ulla

Filippin, puss på stjärten

2007-09-19 @ 19:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0