VINNAREN KORAD!

Vinnaren i tävlingen "Vinn en date med Rolf Lust" är nu korad!

Vinnaren heter SOFIA SUNDBERG, och är från Stockholm.

Hjärtliga gratulationer Sofia!

Daten kommer att äga rum vid ett gemensamt bestämt ställe och på ett gemensamt bestämt datum.
Ni kommer att, med hjälp av mig, byta mejladresser samt telefonnummer.
Sedan är det upp till er hur daten kommer att se ut.


Ni andra som verkligen försökte, till er vill jag bara säga detta; Håll ut, en annan drömprins/drömprinsessa kommer inom en snar framtid att lottas ut! Inga problem!
I mitt umgänge växer dem som på träd, snygga singlar.
Men som ett litet tröstpris till er som inte vann så får ni en bild på Rolf Lust, här:

                                                    image43

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Äsch det var så lite så, högst sant! Hihi cozmoz-inlägget nedan var riktigt kul. Ha det fint!

2007-09-22 @ 00:38:45
URL: http://lijon.blogg.se
Postat av: Sofia än en gång

OJ, nemen. Nu tänkte jag hålla mitt tacktal!
Tack till dig amina som drog rätt vinnare till denna Mr Rolf. För Jag är rätt. Jag är rätt pärla till denna mussla. det kan jag lova.. jag förväntar mig att DU roffe gör något stort av det hela. kanske bjuder mig på en weekend? eller i allafall en romantisk middag på någon lyxig resturang. där vi sippar vin hela kvällen.. jag förväntar mig något stort. Tack än en gång. *tårögdt hundöga*

2007-09-22 @ 01:30:32
URL: http://souuf.blogg.se
Postat av: Roffeeeeee

Grattis haha:P jo f"N visst blir det middag med gött vin;) får styra upp det snart då;) Puss på örat:D:D

2007-09-22 @ 11:15:48
Postat av: charlie

Lotta ut mig istället, jag är för ensam.

2007-09-22 @ 14:23:28
URL: http://www.mrbayron.blogg.se
Postat av: charlie

japp så heter jag.. men jag ligger ändå inte förrän efter ett par veckor så det är lugnt.

2007-09-22 @ 15:18:20
URL: http://www.mrbayron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0