En tidig morgon

Idag är en såndär dag när man inte vill gå upp alls.


Och så har vi en fråga, vill någon flytta in med mig?
Idag känner jag mig ensammast i hela världen.
Kanske för att jag haft så mycket folk här i dagarna, och nu ingen.
Eller kanske på grund av dig.

Spelar ingen roll, men nu är det inte längre skönt att vara ensam.
Iallafall inte idag,


Men jag har iallafall Samson. Han ligger med huvudet på min arm och kisar med ögonen och spinner. Nu la han tassen på min arm också, lite som "hang in there!". Och det lär jag väl göra, hålla ut alltså.
Man vet ju att det kommer sånna här dagar.


Nu ska jag till jobbet strax. Efter jobbet ska jag behandla mitt hår. I nuläget är det inte som det ska vara.




Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0