Falun

Jag sitter här och lyssnar på diverse musik.. Och har precis kommit på mig själv med att sakna Falun.. Helt plötsligt känns det som att det egentligen är där jag borde vara. För det är där jag haft som roligast under dom sista åren nu. På somrarna. Under skoltiden, iallafall den lilla tiden jag gick i skolan. Jag saknar allt och alla därborta.. Det har hänt så mycket där, både bra och dåliga grejer. Och här känns det som att tiden bara står still och har gjort det i ca ett år eller liknande.
Så mycket tycker jag om Borlänge. Fast handlar nog mer om vad jag tycker om där än vad jag inte tycker om här.

Skulle kunna rabbla upp flera namn och saker som jag saknar i Falun, men vi låter det vara. Och så får jag hoppas att ni vet själva hur mycket jag tycker om er.



Så, LÄNGE LEVE FALUFOLKET! Dom bästa av dom bästa!

image141
Bilden är tagen från Ercans bilddagbok

Kommentarer
Postat av: sooooouufiilouu

uppdatera för i helvete

2008-04-18 @ 10:29:46
URL: http://souuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0