Härlig månad + kattnamn, igen!

Om exakt två dagar fyller jag år. Om exakt en vecka får jag hem Samson. Om exakt tre veckor får jag hem en till dunboll, som inte har något namn än, så nu får ni gärna hjälpa mig igen!
Jag funderar på Elis. Jag tycker det är gulligt, till skillnad från alla namn som Sofia ger som förslag. Om hon fick bestämma så skulle han väl heta P Diddy, Duttycat, 50 cent eller Chris Brown. Men jag änt nå för sånna namn.
Så om ingen har något bättre förslag så blir det Elis. Funderade först på Kenny, men då fick man ju sig en rejäl påblåsning från Sofia. SÅ, hjälp mä. Igen.



såhär ser han ut, den nya kissen

image140


Söt va? Ge denna stackare ett namn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0