Höjer The Ripper, det går en mördare lös

sitter här brevid Höjer, en kille som varken har blogg eller bildis. Och jag tänker för mig själv, vad fan gör han om dagarna? Egentligen.
Ingenting, svarar han och jag undrar genast om jag tänkte högt?
"Ingenting gör jag om dagarna, fortsätter han. Jag bara jöbbe och jöbbe och åker i min minibil som endast når till midjan på mig. Sån är jag och det är inget konstigt med det."

Uppjagad och nedstämd börjar han attestera och bläddrar mellan vårdtagarnas namn.
Hör hur han smattrar hårt och burdust på tangenterna samtidigt som han  suckar och mumlar saker som "Sköt ditt du, så sköter jag mitt... Skjut dig själv och skit i andra...."

Aja, tänker jag och undrar om det är en ren tillfällighet att så många pensionärer gått bort sedan Höjer började här....





Kommentarer
Postat av: Filippa

HAHAHAHAHA.. du är för bra :)

2008-08-03 @ 17:37:51
URL: http://inspirations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0