Jobbet kallar.... till fest!

Igår hade jag och mina älskade jobbkamrater lite fest hemma hos mig som kom att bli väldigt lyckad, måste jag säga.
Hedvall var där, hungrig som ett djur då hon inte hade ätit på hela dagen och i all sin iver svepte en hel vinflaska, ensam, på ca 30min. Vilket resluterade i att hennes man kom och hämtade henne i grevens tid. Innan dess var hon dock väldigt hjälpsam!
Patrik var också där, full och jävlig som vanligt. Sprang runt och viftade med sina brända skivor och skrek saker som: "Här e jag! Se mig för dom CD-skivor jag bränt!" & "Ameh Höjer, nu va det ju min skiva vi spelade!"
Sen har vi Stålberg som under kvällens gång knäppte dalarnas kanske fulaste kort. Ni vet sånna kort där man verkligen känner hur munnen alltid är öppen och näsborrarna spända, när man i sin djupaste koncentration försöker diskutera något riktigt "viktigt & seriöst".
Sofi anlände i tajta jeans till allas glädje. "Nämen oj!" Hördes det i rummet. "Oj, titta!" Sa Patrik. "Aldrig sett nåt liknande...Så...tajt...Så rätt..." Sa Olle.
Sedan festades det vidare tills Sandra kom på att hon skulle ringa upp Sundell, som varken va sen med att komma eller dricka!
Sandra klappade händerna när det plingade på dörren.
"Nej men nuså!" Sa Sandra och gjorde en glad piruett innan hon ivrigt öppnade dörren.
Nu var festen igång på riktigt och Olle älskade Forssa hemtjänst mer än någonsin.
"Jag älskar er, mina små vårtbiträden!" Sa han och log.
"VårDbiträde" Sa Patrik medans han snabbt tog fram papper och penna för att bokstavera.
"Det gör inget Olle" tröstade Sofi och menade att hon själv hade haft svårt att skilja på det här med VÅRT & VÅRD-centralen.


Inget att hänga upp sig på! En väldigt trevlig kväll det här!


Kommentarer
Postat av: Stålbä

Hahha... underbar beskrivning på kvällen. Lider dock lite för jag tror jag missade Sofis tighta jeans... verkar inte ha fått med dom på några av mina miljoner bilder heller. Nej nu tillbaka till jobbet.

2008-08-07 @ 11:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0