Tillbaks från Alanya

Hej allihopa!
Nu är jag hemma igen och jag kan med glädje berätta att jag haft det helt underbart i Alanya!
Eftersom att det hänt så mycket därborta så kan jag omöjligt skriva ner allt.
Men jag ska bjuda på några bilder av denna underbara resa iallafall.








Här var några.

STORT PS!!! Mannen på bilden är ingen flört utan en mycket efterhängen & dryg man som jobbade på hotellet.


Tror vi båda lämnade kvar en liten del av vårt hjärta när vi åkte därifrån :)
Ska ta mig i kragen och skriva lite mer om resan senare.

Kommentarer
Postat av: Roffe

Tack så mycket. Det värmer :) Hoppas att du fortsätter att läsa den.

2008-08-29 @ 12:36:25
URL: http://huggsexa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0