Flytta!

Jag har kommit på att jag ska flytta nu.

Tror nästan jag är säker också.

Känns som något jag måste göra, för här kan jag inte bo längre, i Borlänge.

Jag blir mer och mer illamående av att bo här.

Speciellt på den senaste tiden när jag varit mycket i Göteborg. Så fort jag har kommit hem har en liten del dött i mig så fort jag klivit av tåget.

Fyfan. Vidriga, sorgliga "stad".
Jag hatar dig.
Och tro nu inte att jag ska flytta till Götet och bli sambo eller nåt liknande. Nä. Det är ur kartan.
Men någonstans ska jag iallafall. Vart vet jag inte än. Men det spelar knappt någon roll.
Bara bort från detta.......







Längtar efter dagen när jag får säga hejdå till Borlänge.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej inte ska du flytta heller Amina. Tycker jag inte......

Kramar

2008-12-07 @ 16:21:41
URL: http://www.husetshjarta.blogspot.com
Postat av: Line

ska du flytta? :(

aja du gör ju iallafall som du vill :) <33

2008-12-08 @ 07:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0