Har jag blivit sån?

Såhär i juletid är det väldigt snålt med tvättider i tvättstugan.
Så jag valde att tillbringa denna lördag med att tvätta min jacka, eftersom det inte fanns så många andra tider och dagar att välja bland.
Jippi, hurrade jag för mig själv innan jag gick ner för att börja tvätta.
Och då ser jag detta: NÅGON ANNAN JÄVEL HAR SNOTT MIN TID OCH DESSUTOM SATT I SITT LÅS!
Irriterad och svettig springer jag upp i lägenheten och letar upp penna och papper.
Sedan gör jag något som jag aldrig trodde jag skulle se mig själv göra.
Jag skriver en arg-granne-lapp där det står följande:
Kära granne!
Lär dig passa tvättiden så vi andra som bokat tid också får tvätta!!!
/Irriterad granne

haha, fattar ni? Jag har blivit en SÅN!
En bitter, singelkvinna utan egen tvättmaskin. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0