UPDATE av önskelista

- En gitarr, fortfarande högst upp på listan!

- Lite presentkort (På MQ, Gina och FAKTISKT på Kupolen) så jag kan köpa en snygg nyårsklänning.

- Presentkort på makeup-store, också nånting jag verkligen vill ha!

- Bäddset

- En söt pyjamas, men ingen ful skjorta till, utan ett linne isf 

- En ny BRA mascara

- Den nya DKNY-parfymen (Svart & rund)

- Något fint halsband, har ju alltid samma på mig, korset (som jag gillar) men skulle vara kul med något nytt.

- Kanske nåt nybörjar -häfte till gitarren?

- Presentkort så jag kan fixa mina naglar! (Finns på kupolen)



Har kommit på att de mesta finns på kupolen som jag önskar mig, så presentkort på Kupolen ÄR mycket uppskattat!






Kommentarer
Postat av: mor

MÄ,dä vant lite dä inte...puss

2008-12-13 @ 17:01:13
Postat av: amina

nej, men då har ni ju lite och välja på :)

2008-12-13 @ 21:36:04
URL: http://aminasollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0