Julafton är kommen

Godmorgon!

Idag är det Julafton, herregud. Tiden har gått så himla snabbt.
Vaknade imorse av lukten av risgrynsgröt, hemlagad.
Så man knata väl ner för trappen och tog sig en tallrik och var nöjd.
Sen la vi lite paket under granen, jag och Line. Precis som dem andra hade gjort.
Såhär såg det ut:




(Klicka för större bild)


Såhär såg det ut under & runt granen.
Hohoho, mina fingrar kliar!


Nu ska jag kila och ta mig en dusch, sen ska jag hem & ge kissarna lite mat.
Sedan kan julafton få börja, på riktigt, med kalle anka, julklappar, tomte, mat och allt vad det innebär :)




FRÅN MIG TILL ER ALLA!
EN..... RIKTIGT.... GOD... JUL! (Åh vad jag saknar Arne Weise)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0