Julen är här, på aminasollie.blogg.se

Hej alla juleljus där ute!

Har ni sett hur fint och julstädat jag har här på bloggen nu för tiden?
Jag har fräschat upp det här rucklet rejält nu, så jag hoppas ni kommer hit lite oftare och hälsar på farbror Amina.

Ja ni, jag har ju som ni ser satt lite Jultema på bloggen och då borde jag väl kanske, förutom att öppna en ny lucka i min julkalender varje dag, skriva något lite juligt också?

Ska vi prata lite julklappar då kanske?
Vad önskar ni er?
Jag funderar ju starkt på en gitarr och jag tror att det ligger högt upp på min lista just nu.
jag har nämligen planerat att bli en riktig hejare på att spela då min syster för tillfället tar sånglektioner och håller på att utvecklas till en riktigt bra sångfågel. Så då lär hon ju behöva någon som sitter i skuggan av henne, med en basker eller något annat smaklöst och mystiskt på sig, och spelar skiten ur alla som lyssnar.
Kanske kan denna person vara jag.
vad tror ni om det?

Imorgon ska jag och Sandra ta itur med våra ohandlade julklappar.
Hoppas vi hittar dem flesta!
Efter julshoppingen så ska jag bjuda min käre vän på buffé här på Torggatan.
Hon har det bra hon. Tur att hon flyttar hemifrån snart, jag orkar inte ha henne springandes i mitt kylskåp varje dag...



Förresten, vad tycker ni om den mysiga musiken jag har ordnat till er på sidan?
Rycker det inte i bena på er när ni hör ljudet av Mariah Carey och hennes 34 renar?
Jag har sagt det förut, och jag säger det igen; Åh, denna härliga juletid!


Förresten, vill ni kolla in Aminas Julkalender från början så kan ni göra det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0