Snåltvättning

Nu har den där Sandra Åhlén börjat med nåt nytt.
Var nyss ner till tvättstugan för att lägga tvätten i torktumlaren.
Då ser jag ett par trosor som jag inte riktigt känner igen....
Redan i den sekunden har jag mina misstankar om vems trosor det är.
Springer upp, sätter mig vid datorn, där jag ser att Åhlén som vanligt är inloggad.
Frågar henne rätt ut om det är hennes trosor jag har att göra med?
Javisst, mina misstankar blir besvarade.
Sen säger hon "Ja men va skönt. Skönt att du tvättade dom. Skönt med nytvättat. Tack, va skönt!"

Då har hon alltså knölat ner dom i min tvättkorg, FÖRVÄNTAT SIG att jag ska tvätta dom åt henne. Sen säger hon "Åh va skönt!".
Skönt? Vadå skönt? Är det såhär det ska bli nu framöver? Ska jag hitta andras trosor i min tvättkorg och sedan tvätta dom och få ett "Tack, va skönt att dom är rena nu. Skönt, verkligen!"



Sandra, i februari kommer jag hem med en IKEA-påse full av trosor och lämnar utanför din dörr.
Är vi överrens om det?
Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

a men de var verkligen super skönt att få tvättat, verkligen, men det var dock bara ett par, så du kan glömma de där med IKEA kassen utanför dörren, NO WAW din snigel snittsare, du får väll ställa upp nu när jag blir ensamstående, och hjälpa till med sysslorna? de är väll inte mer än rätt? VAAAAA, AMINA? a men i alla fall kram

2008-12-10 @ 15:24:14
URL: http://sandrasnyheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0