Två till boenden på G

Just när man tror man kommit till rätta och bestämt sig så händer det. Man hittar något bättre.
Det händer hela tiden. Med killar, tröjor, skor, på resturangen. OCH med lägenheten som du precis bestämt dig för. Detta hände mig igår, jag jobbar och min mor skickar ett ivrigt sms med massa utropstecken och undrar om hon inte kan ringa mig?!!!!!!
Så hon ringde upp och berättade att hon hittat två SUPERFINA lägenheter på hushagen.
"Ja men mamma jag har ju skrivit kontrakt nu och allt på lägenheten.. Jag trodde vi hade slutat leta?"
"Jo men jag va in en snabbis på Tunabyggen och kikade lite OCH DÅ SÅG JAG ATT DOM HADE TVÅ SUPERFINA LÄGENHETER DÄR!!! Tänk Amina, nära till jobbet, nära till stan... NÄRA HEM OCKSÅ!!!!!!!"

Jaja, det kanske skulle vara bra. Dom var större också. Och nära till allt. Så nu ska jag & mamma kolla på båda två klockan 13.00, innan jobbet, så får vi se vad som händer. Ett plus var ju att det var inflyttning första Mars. Alltså om tre veckor bara. Vore perfekt! Då blir det IKEA snart! Och dit längtar jag. 
Har även hittat ett jättefint bord med barstolar till som jag tänkte lägga rabarber på om dom finns kvar.


Nu ska jag göra mig iordning.

Men först ett låttips: Amy Winehouse -  Tears dry on their own


HEJDÅ! (hoppas lägenheten take my breath away)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0