Gud som haver vissa kär

Jag blir inte ett dugg klok på någonting. Alltså...... Jag känner liiiite såhär att jag vill sätta på mig en vit, ganska lång klänning, dansa runt och pilla med fingrarna rakt ut i luften och sjunga följande:


Ooh, it gets dark! it gets lonely
On the other side from you
I pine a lot. I find the lot
Falls through without you
Im coming back, love
Cruel heathcliff, my one dream
My only master!




Sedan vill jag ta en promenad till Statoil för att köpa en glass. Som blir det enda goda jag kommer få på länge. LÄÄÄÄNGE! Skitlänge.
Sitter någon där uppe och flinar nu? Med sina välputsade, oäkta samt BLEKTA (kan man bleka proteser?) tänder.
Om det nu är så så vill jag faktiskt nästan skicka upp en liten hälsning här nerifrån:

Hej Gud!
Mår du bra där uppe? Jag menar, sitter du skönt på dom där vita, fluffiga molnen du har? 
Om du inte är för upptagen med att njuta och käka snask samtidigt som du ser mig gå runt här och liksom inte göra något speciellt nyttigt eller bra, så har jag en fråga som jag skulle vilja ha svar på.
Har du någon plan för mig? Någon sådär lite positiv plan? Och isåfall, när kommer denna att uppenbara sig?
Eller måste jag pinas ett tag till?  Jag kräver inga stora grejer egentligen. Bara en liiiten plan?
Jag vill inte torka röv hela mitt liv.Verkligen inte. Även om det är vackra varelser du skapat till min arbetsplats, en del är till och med snälla ibland, så vill jag gärna veta om det finns en lite mer spännande plan för mig?
Förlåt om jag störde, och hoppas du läser och gillar mig lite mer än vad det känns som.


Din och ingen annans Amina





Godnatt alla. Nu ger jag mig.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0