idag är en ny dag

Idag känns allt bra och nytt.
Har precis kommit ut ur duschen och ska sätta på filmen "underbar & älskad av alla".
Sista lediga dagen, sen tror jag nästan att jag kommer jobba ihjäl mig.
Men eftersom jag nu är en självständig kvinna som börjat försörja mig själv så lär jag slita!
Och det känns ganska bra ändå.

Igår var jag & Sandra ute och åkte lite bil. Riktigt trevligt, speciellt då vi körde förbi Lean-on's hus... Fyra gånger!
Haha! Riktigt synd att han inte kikade ut. Men det gjorde han nog.
Senare på kvällen kom Totte & Bobbo över och gjorde några lokalsamtal, bland annat till Lean-on.
Och ja.. Jag njuter :)


Nu ska jag slå på filmen och se vad det är för la!





PS! Sandra är bäst, kör som en häst! (bilen har hästkrafter)


Kommentarer
Postat av: Lexie

Hoppas du får en bra söndag :D

2008-01-20 @ 12:11:47
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Line,

Jävligt bra skrivet, hahahah. du nämde mitt namn en gång iallafall :D

2008-02-23 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0