Kontraktet är skrivet

Idag har jag skrivit kontrakt till lägenheten. Känns hur bra som helst för nu är jag 100% på att den är min!
Märker ni att jag tappat suget för att skriva? Haha, tråkigt..
Men det kommer sen, är så trött nu för tiden!



Imorgon vill jag fanimej gå på bio! Men min ekonomi tillåter tydligen inte just nu.. HM.
Pengar är allt.

Nu ska jag leta efter en bärbar dator till någolunda bra pris. Någon som vill sälja en kanske?
Eller som har bra kunskap inom datorer så jag inte köper en billig och värdelös?



HÖR AV ER VETTJA!





image99

HÄR ska jag bo!



Hoppla

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahahhahah! hahahhaha du tror du ska bo där själv va din stinkande babian???!?!?! ska nog allt se till att du inte får en lugn stund i din lilla lya!

2008-01-11 @ 21:21:28
URL: http://sandraahlen.blogg.se
Postat av: MN

var ligger huset? :)

2008-01-14 @ 10:21:49
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0