ledig? öpp-öpp-öpp!

Som om jag var ledig idag? TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Det var jag inte alls nå! Jag blev uppringd kl 14.35 av "Kerstin från Hemtjänsten" som undrade vart fanken jag höll hus?
Så jag fick åka ner illa kvickt och skämmas över att jag varit så pass dum och trott att jag var ledig hela TVÅ dagar denna vecka. Nejnejnej, öpp-öpp-öpp!!!!!!
Och imorgon ska jag upp tidigt och slita också. Men jag lär väl skita pengar den 27e Februari då. Hoppas jag!!


Nu ska jag smsa min käre vän Sandra, som även hon hade en skön arbetsdag idag. Hon som jobbar på Willys fick ju jobba till stängning ikväll, och det vet jag d åatt hon gottar sig rejält i! (Jag med för den delen)


Godnatt alla! Ha en bra kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0