Pain + buk= hitler

Jag brukar inte gnälla, men idag har jag en mensvärk som bara Hitler skulle flina åt.
Så otroligt hemskt...
Pratade nyss med Amna i telefon. Vi pratade om den stora maskeraden som hon och co har engagerat. En hel del idéer kom upp om förklädnad. Jag gottar mig i tankarna på hur jag kommer att se ut.
Jag funderade en kort sekund på att köra en Janet Jackson. Men jag tror jag måste sikta ännu högre för att känna mig nöjd. För jag vill ju riktigt.... skina.

Förresten vore det kul om Sandra också hängde med. Då skulle vi kunna vara Roxett. Även om vi kanske skulle köra det på 90-talstemat. Men ändå.. Kan man verkligen motstå en sådan möjlighet?
Åhlén, vill du följa med?  Du och jag som Roxett. Du kan få välja först vem du vill vara...? Dom ser ju ändå likadana ut.


image100



Gillar den blommiga skjortan skarpt! Det gör nog Marie med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0