Update av livet

Idag har jag jobbat & slitit som vanligt. men extra skönt var det idag då jag & Sofie fick ha bilen.
Fick reda på för någon dag sen att lägenheten ska renoveras. UNDERBART!
Så senast den 1:a April är lägenheten min. Förhoppningsvis innan också, men det var det han kunde säga utan att lova för mycket.
Så nu är det bara att börja planera hur allt ska se ut.
Sedan har jag ju även hunnit blivit kontaktperson till en kille. Hur gullig och rolig som helst!
Så just nu känns det som om allt går riktigt bra.


Imorgon är jag ledig, så jag ska höra med Sandra om hon vill träna. Eftersom vi är så duktiga nu förtiden och tränar jämt & ständigt!
Nu ska jag ta mig en dusch och lägga mig och kika på lite TV.


Hej sålänge!







image98

(förresten så vill jag ha en stor tavla av denna man)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0