vad har hänt på senaste tiden?

hejsan och... aa förlåt då. Jag har skitit i er ett tag nu och jag kan förstå upprörda parter.

 Preview:

I söndags såg jag och Åhlén filmen I Am Legend som var helt okej, nästan bra. Men slutet var inte det bästa, vilket gjorde att helheten blev SÅDÄR. Men spännande och underhållande var den.

image104image107
image105image106



Något annat som har hänt är att  jag har köpt en laptop. Eftersom jag snart flyttar så behöver jag ju faktiskt en. Så jag slog till förra veckan.

Idag är jag ledig. UNDERBART! Dom ringde imorse och ville att jag skulle komma och jobba, men nä. Blint nå av.
Tror faktiskt att jag ska köpa gymkort idag. Sandra börjar ju jobbet 15.00, så då kanske man kan få hänka till friskan med na. Om hon åker bil vill säga. Nu jävlar ska det bli av!



Nu ska jag duscha & sedan måla mina toenails. Det är nämligen höjden av freshness!


Vi hörs, snart. Lovar!


///// Din bästa vän Amina   (Kommer ni ihåg det där, förresten? Brevväns-avslutet!)


image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0