4 veckor kvar + Norge-weekend

Idag är det 4 veckor & 2 dagar kvar tills vi åker till Alanya.
Det innebär att man har 4 veckor & 2 dagar på sig att ta sig ut och gå minst en gång om dagen, sluta äta godis samt fixa en ganska okej solbränna, givetvis en fejkad från ett solarium.
Det var ju tänkt att jag & Åhlén skulle åka ner till Solstationen idag innan 12, men eftersom flickstackarn är ledig idag för en gångs skull så låter jag nog henne sova. Vi har nog tid på oss ändå, någon kväll.

På Fredag åker jag till Norge och blir där till Söndagen. Ska hälsa på lite släktingar och så. Kan nog bli kul.



Kommentarer
Postat av: din madröm

fan va snygg bild du har skaffat dig då :)

2008-07-09 @ 13:57:54
URL: http://sandraahlen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej Amojna,

Jag såg ingen mailadress här, men håller på att göra en grej om bloggar så du kan väl höra av dig? Tacktack! Matilda

2008-07-10 @ 10:42:51
Postat av: kerstins dotra

va roligt att du ka ut och resa, något avundsjuk är jag då! Hoppas ni får kul där borta..

2008-07-11 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0