Åhlén 20 BAST!

Säg, vad är det för dag?
Är det en vanlig dag?
NEJ! FÖÖÖÖR Det är ingen vanlig dag!
För det är Sandras 20årsdag!
HURRA! HURRA! HURRA!







Idag fyller min kära vän Sandra hela 20år.
Det är ett mycket speciellt tal att fylla. Kanske till och med det mest speciella i ens liv?
Tittar på bilderna ovan och minns hur hon alltid fallit för just lockiga pojkar..
Undrar varför en stund, men slutar ganska snart undra när jag ser bilden på henne och Magnus, där hon ger honom en kyss på kinden utan dess like. Den är öm och vacker. Han är lockig och fin.
Men det höll inte så länge mellan Sandra och Magnus. Redan efter 3 månader sprack förhållandet och hon var inte sen med att hitta nästa lock-pojke. Den här gången hette han Tomas.
På bilden ser jag mycket smärta. Tomas sitter och fipplar med mobilen och Sandra tittar ut genom fönstret och tänker.. Ja vad tänker hon?
Jag gissar på "vad ska jag tro på, tro på, tro på när, tro på när allt är såhär... Tomas?"
Men Tomas kan inte läsa tankar. Så Sandra gör slut, i hopp om att hitta en annan, kanske bättre, lock-pojke.

Än idag letar hon, så om du har lockar fyllda med kärlek, tveka inte att höra av dig till henne.
 


Idag ska jag & Sandra till Kupolen där hon ska få välja ut sin present: En valfri bikini till resan.
Sedan ska vi köpa hårfärg och lite annat smått & gott inför resan. Bara två veckor kvar nu ju.
Knappt så man kan tro det.



GRATTIS SANDRA!

Kommentarer
Postat av: sandra

du har gjort ett bra jobb med dom grotestiska bilderna måste jag säga :) TACK!

2008-07-26 @ 10:44:49
URL: http://sandraahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0