Hallå!

Nu är jag hemma från Norge igen.
Har haft det jävligt trevligt måste jag säga!
Träffade släktingar jag knappt visste fanns, träffade släktingar jag visste fanns MEN bäst av allt; Jag hittade en utbildning i Make up - Specialeffekter, den enda  i Europa. Jag pratade med läraren + gamla elever. Fick lite nummer och mejladresser, så nu jädrar!
Kändes i hela mig att jag skulle dit.


Fick förresten en oväntad förfrågan från Borlänge Tidning angående min lilla blogg.
Mycket trevligt! Men jag är väldigt tveksam till det här med att vara med på bild i tidningen. Vet inte varför, men jag är inte så mediakåt som man kanske borde vara?
Jag säger såhär: Slipper jag vara med på bild så får dom gärna komma hit, annars tror jag att det får vara.
Är jag ett fegt as nu eller? Jaja.
Kul att dom gillade min blogg i vilket fall som helst!








Kommentarer
Postat av: malin, kerstins dotter

Hoppas du kommer in på skolan om du söker! och roligt de där med bt också!

2008-07-15 @ 17:19:50
Postat av: bella

Tack, tack så mycket! :) alltid roligt att höra att den uppskattas!

Självklart ska du nappa på det nu borlänge tidning ville, du skriver bra!

2008-07-21 @ 11:18:00
URL: http://isabelleringbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0