mm haj

Är riktigt trött nu. Har haft 3st städningar idag och så planerar man en 4e nu här hemma..
Måste ta tag i det nu. Ser förjävligt ut!

Men för att prata om något positivt så är det bara ca 5 ½ vecka kvar nu tills vi åker till Alanya nu.
Jag längtar verkligen. Jag & Åhlén + ett engelskt lexikon.
Måste erkänna att min engelska har försämrats på senare år. Har ju inte läst engelska på ganska länge. Och ganska sällan man pratar det också.

Kommer ihåg förra sommaren när jag, mamma & Line var i Alanya och mamma ansträngde sig så mycket att hon tillslut började snacka engelska med oss med. Blev lite för mycket för na.

Förresten, en fråga!
VET NÅGON OM MAN KAN LÅNA CD-SPELARE PÅ HOTELLET?!
Tacksam för svar!




Nu ska jag städa.... Kanske... ZzzzzzZZzzz


Kommentarer
Postat av: Mom

It`s not so easy to hålla isär alla språk,you know!//Pussi

2008-07-02 @ 08:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0