tio dagar kvar!

Kära läsare!
Sitter just nu på jobbet och inser att det Idag bara är  tio dagar kvar tills flyget går till Alanya!
Det är så underbart så det nästan trillar en tår nerför min lite småfinniga kind..
Idag var jag faktiskt och solade en sväng, efter att jag hade varit hos min farbror som visade mig bilder från hans resa till Alanya. Riktigt kul att se! Dom har dessutom fixat en överraskning åt oss på deras favoritställe, mycket spännande!

Saknar min mamma lite just nu. Hon, Line & Peter är i Idre för tillfället, men dom kommer nog hem på Torsdag tror jag?


Nej, nu ska jag ut och pyssla om tanterna & farbröderna!

Ses och hörs hörni ni!


Kram från en arbetande knöl


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fusk! bara tio dagar kvar... fy va avundsjuk jag blir... ska nog ta en resa sen i höst!

2008-07-30 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0