att tvätta free-lips

var nyss ner i tvättstugan, vilket jag tycker är skitjobbigt och framför allt tråkigt. Och av just den anledningen så drar jag gärna ut på det, ungefär tills jag bara har ett par rena shorts kvar att ha på mig.
Precis så var det idag. ALLA mina trosor låg i tvätten. Så det var bara att trippa ner i källaren utan trosor.
Nästan så man känner sig lite tajkon.  Det är annorlunda och ovant. Som att något fattas. Och det gör det ju.

Lärde mig det här tricket av ett ex en gång när vi var nere och tvättade. (Det var förresten han som lärde mig tvätta helt och hållet vid sexton års ålder, skamligt!) Och han brukade vänta in att hela hans lager kallingar tog slut, sen trippade han ner i källaren, iförd endast mjukisar, utan nåt under. Och detta kallade han "att tvätta free-balls".
Så nu gör jag detsamma, tvättar free-lips.




Haha, fan va smutsigt skrivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0