männen i mitt liv

jag ska vara riktigt ärlig. På sista tiden har dejtingbiten gått RIKTIGT dåligt för mig.
Av en massa olika anledningar, som jag tyvärr inte tänker dela med mig utav just nu av schyssta skäl.
MEN det jag kan säga är att jag nu helt plötsligt ändrat min attityd HELT angående det här med utseendet och hur pass viktigt det egentligen är.

För mig har det, med handen på hjärtat, nästan alltid handlat om utseendet I FÖRSTA HAND.
Det har liksom varit jävligt viktigt för mig att killen ska ha sett bra ut och haft snygga kläder osv.
MEN nu helt plötsligt så har jag kommit på hur otroligt OTROLIGT meningslöst det verkligen ÄR att ha en kille som ser ut som nån liten snöflinga samtidigt som han inte kan kläcka ur sig en enda rolig sak?!
För humor är så otroligt viktigt för mig. Det är nummer ETT för mig. Både gällande vänner och pojkvänner.
Är det något som jag inte klarar av så är det sånna där riktiga torrbollar. Humorlösa, ointelligenta torrbollar.
Spelar ingen roll hur snygga dom är. Skrattar dom inte med mig, och inte ens åt mig, så kan dom leta någon annanstans.


Och när jag ändå är inne på det här med humor och pojkvänner, så måste jag få rada upp vilka mina DRÖM-MÄN är!!


1. FREDRIK WIKINGSSON
2. FILIP HAMMAR (ja, varför inte? humor)
3. Här tror ni förstås att Björn Gustavsson ska stå, men nej! Här står faktiskt JOHAN GLANS



Har egentligen fler också, men bara för att visa hur lite utseendet spelar roll när det finns män med humor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0