stora näsor

Jag måste bara få klargöra det här med vad som är vackert och inte, i näsväg.
Jag hittade ett klipp på youtube där dom visade hur lätt det är att göra om folk i photoshop, inga konstigheter med det egentligen. Folk tycker om att leka runt med utseendet, inte bara i datorn, utan allstans. Som sagt, inga konstigheter med det. MEN det jag la märke till var hur dom komprimerade näsorna för fulla muggar. Normalstora snygga näsor förminskades hejvildt till små, små Michael Jackson-toppar. Vidrigt.
Tycker NI att små stegrande uppåtnäsor som petar Gud i röven är snyggt?
Det tycker inte jag. Nej, stora och fina ska dom vara, näsorna. Jag lovar er.

Så om ni råkar ha en stor näsa, så var stolt!
Det är nämligen skitsnyggt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0