Vad händer? Peace and Love! Ses vi där?!

Peace and Love -  sommarens händelse!
Alla snackar om det. Jämt. Skriver om det. Planerar, Ska vi ses? SKa vi ta en öl? Ska vi se Marit Bergman? Hur ska vi hinna se Håkan? Kommer han ens? Hörde att han fått halsfluss! Blir han frisk?
Kondomer delas ut till höger och vänster.  Festivaldebutanterna på 14år blir förstås helt lyriska och plockar på sig så många som deras små händer och fickor kan bära. Själv tar man det lugnt.
Man vet ju hur det funkar. Man har varit med i matchen förr. Ingen brådska, man hinner. Och hinner man inte så vet man ju vart ungdomsmottagningen ligger.. Eller vänta nu, där är dom inte gratis?!
Nej, det är nog faktiskt en idé att plocka på sig i vimlet, där ingen kanske ens ser att man gör det.

Ja, det är hemskt mycket snack om Peace and Love tycker jag.
Själv ska jag inte dit. Alls. Inte ens en dag. Bara.
Har varit där 3 år på raken nu. Och blivit lika beskviken varje år.
Mest på mig själv då jag kommit på att jag inte alls är lika musikintresserad som jag vill vara.
Jag har kommit på mig själv med att endast gå dit för att supa och hångla, vilket inte riktigt borde vara anledningen.
Det är ju bara svinigt. Men kanske anledning nog för dom flesta.




Om vi ses på Peace and Love i sommar?
Nej, det gör vi inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0