Veckans rykare

Blev utmanad av Sandra Åhlén, hon gillar sånt här skit.


Vad gjorde du för tio år sen?
För tio år sedan gick även jag på Kvarnsvedens skola. På den tiden var jag blyg och mesig. Lekte häst nere vid bäcken. Det var givande.

Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Vakna till liv
Jobba
Deklarera, lite sent ute
Städa
Kanske hämta min kjol på kupolen
(Väldigt osäker på om jag ska göra något speciell på midsommar.) 

Godis jag gillar?
Ahlgrens Bilar, Sura nappar, vinegum, lakrits. Brukar köra på lösgodis så får man allt + lite till.

Vad skulle du göra om du blev miljadär?
Köpa en större lägenhet med tillhörande städerska, en ny garderob, åka på nån resa, köpt en varsin bil till mig och familjen. Line kanske kunde få en trampcykel 2023 eller nåt annat coolt.

Städer jag bott i?
Borlänge & Falun.


Jag utmanar: INGEN, detta måste få ett slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0