Videoinlägg utlovas

HEJ!
Idag bestämde jag & Sandra oss. Den 9e Augusti åker vi till Alanya. Imorgon bokar vi resan och sen är det bara att vänta.
Självklart finns det en del frågetecken då jag råkar sluta jobbet kl 21.00 dagen innan och planet lyfter från Arlanda kl 7.00 på morgonen därpå. Eftersom inga tåg går så finns det egentligen bara två sätt att göra på. Antingen fråga någon snäll person med körkort som kanske, kanske kan ställa upp. Eller så får jag helt enkelt försöka ta the day off. Vilket kan bli jäkligt svårt av erfarenhet. MEN nog fan ordnar det sig.

Och när vi väl är framme så kanske det skulle vara kul att föra en videodagbok under några av dagarna? Eller vad tycks? Så får ni se vad vi har för oss under de två veckorna.
Kanske kan jag rent av ordna så ni får se en skymt av Sandra i bikini, för den som är intresserad. Mejla mig vid intresse så löser vi det. [email protected]

En som förresten kommer bli glad när jag åker är nog min kära syster som kommer ha mina två dunbollar för sig själv i två veckor. Men vem skulle inte vara det?


Ja, nu längtar vi! 9e Augusti, Sandra & Amina lyfter sakta men säkert(!) och gliiiider hela vägen till Alanya.




Kommentarer
Postat av: ja skit i de du tuff guuy

tjena coola sollan, har du jobbat ihjäl dig? :) släng in en blogg nu äru cool!

2008-07-01 @ 11:14:16
URL: http://sandraahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0