åh, vad göra?


idag är jag så extremt trött. har varit hela dagen.. och jag vet inte varför. Brukar inte vara så.
Imorgon är det happy moneyday och det känns väl rätt skönt. Tror jag ska klippa mig den här månaden.
behövs verkligen, håret det växer som ogräs. Nog för att jag vill ha långt, men nu är det risigt och stort bara.

Usch, det här blev ett tråkigt inlägg. Hör ni mitt tonläge? Kan ni åtminstone tänka er?
Trött och sliten sitter jag och knappar och verkligen anstränger mig för att komma på något att skriva.
Nä, egentligen ville jag bara påminna er om att jag snart fyller år, 11e April är dagen vi snackar om.




Jag vill se filmen JUNO, vem vill se den med mig?

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vill gärna se den filmen med dig, den ska vara riktigt bra har jag hört! Går den på bio nu? Puss

2008-03-27 @ 08:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0