hårfäste lika rakt som en linjal

Pratade nyss med Sofia i telefon. Hon skulle på dejt ikväll. Inte med vem som helst, utan med en kille som tydligen har ett hårfäste lika rakt som en linjal. Hon lät väldigt förvånad och häpen när hon berättade om sin upptäckt.
Haha, sa jag och såg framför mig ett hårfäste, rakare än just en linjal. Jag såg även framför mig hur Sofia stod och mätte pannan och kliade sig i huvudet när hon upptäckte att den faktiskt inte var rakare än en linjal. Utan ungefär lika rak. Lite lätt rundad.. Besvikelse.

idag var Filippa hem till mig med en inflyttningspresent. En fin blomma med en jättefin mörklila vas (till min åh så lila inredning) och ett påskägg fullt med snask. Mycket gott. Smällde i mig allt på en gång. Filippa hann med att få en, eller på sin höjd, två godisbitar. Men så är det när man har att göra med mig.
Då blir man utan, tyvärr. Men TACK Filippa. Du är den första (kanske enda) som gett mig en inflyttningsgåva.


image137

(jag är så dålig på att ta fina bilder, hur gör man?!)



Imorgon ska jag upp tidigt och jobba. Så nu ska jag ta det riktigt lugnt och sova i min underbart sköna säng och bara njuta av.. att jag just får sova själv i den. (försöker inte intala mig själv något, jag menar det verkligen)



Godnatt alla!


Kommentarer
Postat av: ho hämma dännä

Häääj! Hu ärä märä?

2008-03-10 @ 15:23:20
Postat av: amina

Svar: Vem är ho hämma dännä? och mä mäj ärä bra!

2008-03-11 @ 08:39:29
URL: http://aminasollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0