hemma med halmen

igår flyttade jag äntligen in i lägenheten.
Helt underbart måste jag säga. Men riktigt skumt och ovant att sova själv. Har inte gjort det på, jag vet inte hur länge. Har ju alltid haft någon hemma. 
Men man vänjer sig väl med det också. 
Igår kom Peder, Ercan & Alex och hälsade på :) Kul med lite sällskap när man är en rädd hare.
Och av den anledningen skulle Peder komma hit ungefär 7 på morgonen, men det verkar bli lite ändrade planer. Jag vet att han ligger och sover, den förrädaren!

Idag tror jag Sandra kommer och ska sova över. Någon vill inte vara ensam!
Och snart kommer farmor och hälsar på också.
Så jag verkar inte bli så speciellt ensam idag alls.


Sandra, ikväll ska du få din favoriträtt. Korvgryta ala Amina.
Men tan't mä Lean-on, han bara pärlar i maten.



Ha en bra dag. Bilder på lägenheten kommer snarast.
Och ja, jag ÄR mallig!


Kommentarer
Postat av: mor din

Hej gumman!
Du ska veta att det är tomt efter dig där hemma.I ditt rum hörs bara ett eko och det ligger lite småprylar kvar lite här o där. Men jag är så glad för din skull och framför allt stolt över att du nu står på egna ben(kanske jag kan få hjälpa till ibland...)Puss och lycka till med din lägenhet!//mamma

2008-03-03 @ 11:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0