längtar

Idag, just nu, 2 timmar innan jobbet när jag har som tråkigast, när jag inte hinner göra något innan jag ska slita, så längtar jag som fan efter min lilla kisse. varför kan jag inte få hämta honom nu på en gång?

image133



Men den som väntar på något gott.....!



Livet som singelkvinna on her own flyter på ganska bra. jag gör allt som man ska. Äter havregrynsgröt varje morgon. jag har till och med infört en ny vana, nämligen hårinpackning minst en gång i veckan. Och det är verkligen jättebra. Märkte skillnad efter bara en gång. Håret blir jättemjukt. Så det rekommenderar jag verkligen!


image134



ps! dom som bär flames lever in denial! och så är det bara.


Kommentarer
Postat av: Amna

skelar katten?
jag håller med om flamesen.

2008-03-06 @ 20:49:33
URL: http://amna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0