sjukt!

Jag är sjuk. Ska till jobbet strax, men jag är sjuk. USCH! Det är väl fan att man behöver pengarna så mycket som man gör, annars hade jag garanterat sjukanmält mig redan igår. Och på lördag är det mördarpass från 7-21 som gäller. Så det vore inte helt fel att bli frisk nu.
Efter jobbet ska jag och mamma åka och titta på (och förhoppningsvis köpa) en byrå. Så slipper det se så tomt ut i det där hörnet.
Sen vill jag till kupolen en sväng och köpa en ny mascara. Och nåt mer..
Måste köpa nåt så jag blir glad nu när snoret rinner som det gör.


Men nu lär jag sätta mig på cykeln och trampa iväg.

ha en bra dag!

Här har ni en bild på en tjej med tandställning.


image139


Kommentarer
Postat av: Filippa

Krya pa dej snutt!!

2008-04-04 @ 15:07:13
URL: http://inspirations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0