Våghals och chokladterapi

jag har alltid varit morgonpigg. Vaknat vid sådär 8-9 tiden. Men nu är det som värst. Nu vaknar jag halv sex ungefär på mornarna. När jag är ledig!
Varför gör kroppen såhär? För när jag ska upp och jobba tidigt så vill kroppen gärna sova till över 6 iallafall.
Konstigt. Någon mer som var uppe med tuppen, så att säga, idag var Ercan.
Han smsade mig kl 8 ungefär, och undrade om jag var vaken. Och det var jag, såklart..
Så han kom hit och smakade på min chokladkaka som jag bakade igår kväll för att inviga den oanvända ugnen. (Och för att pappa & hans nya flickvän kommer och hälsar på idag, bagarskills ska visas upp & skrytas med)
Sen tog jag fram "Våghals" som jag köpte för någon vecka sen. Ercan tog ett kort, tittade upp på mig lite frågande, nästan bönfallande, som om han frågade "Måste jag?" med endast ögonen.
Jag gjorde allt för att svara honom tillbaks så barskt som möjligt, även jag med bara ögonen.
Kanske var det en liten tår jag såg i ögonvrån, eller kanske en såkallad "morgonkotte".
Men han började rita, Ercan. Han ritade och ritade tills fingrarna blödde.
Sedan la han fram teckningen på bordet.
He-he. Jag ville rama in den. och hänga upp den någonstans.
Helst på ytterdörren. Men det fick jag inte.
Sen fortsatte spelet med diverse händelser och tvångsroligheter.
Jag dansade breakdance. Ercan stog på alla fyra och svankade.
sedan åkte han hem till Alex igen. Och jag satte mig just där jag sitter nu. Vid datorn.



Såhär ser min chokladterapi ut


image138

Ledsen? Aminas chokladterapi!
Fast i knarkträsket? Aminas chokladterapi!
Nyskild? Aminas chokladterapi!!!
Mordhotad? Aminas chokladterapi!
Nyss omskuren? Aminas chokladterapi!!!!!!!




Nu ska jag diska. Hej!


Kommentarer
Postat av: Lillemma den allsmäktige

Hej mina goa pullO! Drömde om dig inatt, hahah.. Vi skulle till Kvarnsvedens IP och där var typ hela vår gamla klass + massa annat folk man inte sett på jättelänge. Alla gick runt och kramades och var jätteglada och se varandra.. Det var helmysko. Sen blev du jätteledsen för du ville inte sova ensam i din lägenhet och då erbjöd jag mig att sova över ifall du tyckte det var obehagligt, haha men då blev du sur och tala om för mig att jag INTE behövde sova hos dig. Men iallafall, jag kommer hem till borlänge imorgon så kanske kan hälsa på dig på tisdag eller onsdag om du har tid? Ska till el doktoro på tisdag på morgonen bara. har börjat blogga igen (kunde inte hålla tassarna borta) så har länkat dig och du kan ju svara i min blogg om du inte har pengar på mobilen. Kram från Bellman och Rävis dotter

2008-03-23 @ 15:22:20
URL: http://larssonwestermark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0