En fredagskväll på jobbet

Ja, nu sitter man här, än en gång. Fredag och allt, men vad gör det när man kan snick-snacka med gamla damer & herrar?
Och på tal om gamla damer så måste jag berätta om gårdagen.
Jag var hem till en tant på städ och det visade sig att hon var världens gulligaste lilla fördomsfria dam.
 
Tant: Jaha... Är du en sån här invandrartjej du eller?
Jag: Jag nej? Nejdå, jag är född i Sverige jag!
Tant: Jaha..... Men du vet att hem till mig är ni alla välkomna. Vart ni än kommer ifrån!
Jag: Ja okej... hehe.. Tack.



Nu ska jag ut på jobb igen!




Förresten, jag tänker på dig med. Förlåt för att jag inte är mig själv just nu. Självklart ska våran resa bli av! Det är det enda jag längtar till just nu. (Hoppas du syftade på mig, annars är jag lite bortgjord, haha!)




Kommentarer
Postat av: sandra

jag älskar dig i alla fall

2008-05-16 @ 20:41:14
URL: http://sandraahlen.blogg.se
Postat av: Anonym

Amina, du måste försöka släppa taget och ta emot den hjälp som finns. Ingen ska behöva må som du gör...Jag vill bara ditt bästa!

2008-05-18 @ 13:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0