1a Advent

Idag är det ju första advent, kom jag på nyss.
Så då kanske man skulle ha lite första adventsmys ikväll med lussebullar & julmust?
Arman jobbar idag till klockan sex så då ska jag iväg och träffa Nesrin nu, hur längesen som helst jag såg henne!
Så det blir trevligt :)
Sandra åkte hem klockan tio idag, så jag sitter här hos Sherif med hans huvud på min axel. Han snyftar och harklar sig.
Jag klappar honom på axeln en gång i kvarten, sedan fortsätter jag kolla på tv.



Nu ska vi åka till Frölunda!


Hörs sen!

Glad första advent!

Kommentarer
Postat av: josephine

åå Amina har så grymt tråkigt utan dig här i patille kan jag lova. Hoppas allt löser sig gumman. Krama om..

2008-12-02 @ 21:02:38
URL: http://jusefajne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0