Förtur i Guds kö

Haha! Sitter här och läser i lite gamla dagböcker och hamnar på en sida där jag i min desperataste förtvivlan har skrivit (efter några snyftiga rader som inte ens är värda att publicera) följande:

Snälla Gud, du måste hjälpa mig!!
Jag är ju konfirmerad och allt så någon slags förtur måste jag väl ha?!



Jag kan inte låta bli att skratta åt hur många sidor som slösats på just dig och dina vidrigheter.
HAHA! Så känns det nu.


Förresten så har mamma börjat med något nytt.
Hon har börjat att hänga matkassar på min ytterdörr!
Det går till så att jag först får ett sms där det står:
Det hänger en kasse på din dörr, hör av dig så jag vet att du tagit in den!
Sen öppnar jag dörren. Mycket riktigt hänger där en kasse fylld med diverse prylar.
Igår var det kycklinggryta, sallad, bröd + massa frukt.
Idag blev det laxgryta + en sallad.

Borde jag dra några speciella slutsatser av det här? Tror hon jag svälter?
Tack mamma, för att du tar hand om mig. Tack för maten, den va god... Du vet resten.


Kommentarer
Postat av: mamma

idag blir det ingen mat, för du äter ju inte falukorv...puss

2008-11-05 @ 08:53:07
Postat av: Catharina

Men far då...tar inte han hand om dig???

2008-11-05 @ 18:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0