Godmorgon!

Godmorgon allesammans.

Klockan är halv tio på morgonen och här ligger jag, klarvaken & nyduschad.
Anledningen till det är att jag ska på en kurs kl 12.
Efter det har jag tänkt att kubba ner till kupolen en sväng och införskaffa mig en sak som jag velat ha länge.
Ett litet plagg. Och nåt linne till det. Har egentligen inte råd att shoppa, och det vet jag. Men man måste faktiskt få unna sig nåt nångång! Och idag är jag faktiskt värd det :)

Senare ikväll ska jag hem till mamma och sminka Line och Tilde, dom ska nämligen på cozmoz, stället att vara på! *minns tillbaks och finner mig själv dansa en lite för maskulin dans* 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer hem den 12 dec och åker hem söndagen den helgen. :)

2008-11-21 @ 10:25:39
URL: http://larssonwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0