Jag har ont... Så jag skriver en önskelista

Ligger här i soffan och lider. Jag har nämligen jätteont där jag har stygnen, men dom ska tas bort på måndag. Är det normalt att ha såhär ont när man strax ska ta bort dom?
Usch. Kul är det iallafall inte. Jag kan inte ens sitta ner. Antingen ligger jag eller så står jag.

Blä. Fredag och allt.. Hoppas det blir bättre snart.
Imorgon kommer Nina hit så jag ska fixa håret på henne.
Ska även fräscha upp mitt eget hår imorgon har jag tänkt. Färga lite och så.

Förresten så bad mamma mig skriva en önskelista idag..
Hm. Detta blir svårt... Men några grejer lär jag väl behöva?

- En gitarr, som jag ju faktiskt snackat om förut.
- Lite presentkort (På MQ, Gina eller nåt, INTE kupolen) så jag kan köpa en snygg nyårsklänning.
- Presentkort på SJ kanske? (Finns det?) Vore underbart nu när jag åker tåg så ofta.
- Bäddset
- En söt pyjamas, men ingen ful skjorta till, utan ett linne isf (eftersom jag inte får ha mina gamla, randiga, underbart sköna pyjamasbraller för Arman)
- En ny BRA mascara
- Den nya DKNY-parfymen (Svart & rund)
- Presentkort på makeup-store
- Fina fotoramar, så jag kan rama in lite kort!
- Fina soffkuddar
- En beige filt
- En "sittkudde" som man kan sitta på på golvet (förstår ni vad jag menar?)



Ja, får duga för tillfället :)
Nu har ni lite och fundera över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0