Kääääära läsare! För kära i mig lär ni vara

Nu har jag gett er lite tid att lämna några kommentarer om vilka ni är som läser därute.
Kul att se! Hej på er, fortsätt läs!

Just nu ligger jag i sängen. Anledningen till att jag klockan 14.30 fortfarande ligger i sängen är faktiskt så dramatisk att jag är nyopererad.
Nu vet jag åtminstone en person som sitter och skrattar... Nyopererad?? Ha-ha-ha.
JA, precis, nyopererad! Jag opererade bort ett födelsemärke under rumpan i fredags. Och det som hände bakom dom där stängda operationsdörrarna var att dom sprättade upp mig som en fisk! En liten jävla stackars fisk! Grejade ett tag, sedan lappade dom ihop mig igen. Och här ligger jag nu. Nästintill orörlig...
Så då vet ni hur jag mår just nu. Efter den omtumlande operationen....
Men jag lever. Och snart skall jag resa mig upp igen, för att aldrig, aldrig lägga mig!


Nu börjar det dra ihop sig till den 27e då jag & Sandra ska åka till Göteborg igen.
Till våra små (jävligt små) göbbar.
Jag och Sandra har planerat en hel del som vi vill göra där.

1. Gå på Lisebergs julmarknad, som tydligen ska vara jättemysig.
2. Åka skridskor på Lisebergs isbana (Jag är dock mycket osäker på om jag ens kan stå på ett par skridskor, men man kan ju tydligen låna nå jävla stödklossar där. Förstör det romantiken helt?)
3. Julshoppa!
4. Sitta och slappa medans våra män lagar mat (Som vi fick göra sist!!)

Listan kan göras längre, men vi låter den vara sålänge.

Igår träffade jag Amna som jag inte träffat på flera månader! Hon har ju flyttat till Uppsala för att plugga, så klart man har saknat henne (& Kemo).


Näää nu ska jag ta och röra på fläsket, ska ut och gå lite. Det här är ju inte hållbart.......


Kommentarer
Postat av: En kär läsare

Ta det försiktigt, akta stygnen!

2008-11-17 @ 15:17:11
Postat av: Bellmans dotter

HAhahaha, men amina, du på ett par skridskor? Jag vet väl hur det har gått tidigare. Ta det lugnt på isen! ;)

2008-11-18 @ 20:30:22
URL: http://larssonwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0