Mina naglar

Ligger och kikar på mina rosa naglar.
Dom har äntligen blivit perfekt längd. Och det är ju bra kan man tycka.
Men jag har ett problem. Varje gång, några dagar innan jag åker till Göteborg, så infinner sig en liten touch av nervositet, och med det kommer att jag biter ner naglarna tills det svider i hela fingrarna (fräscht va?)
Och det är ju inte så jättetrevligt. Vore ju trevligt att ha snygga naglar för en gångs skull, så då tänkte jag att jag skulle måla dom varje dag nu. För då kan jag inte bita på dom.

Var bara det.. Tjejen hela da´n har talat. Hoj!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är alltid så roligt att läsa din blogg :)

2008-11-25 @ 16:10:06
URL: http://larssonwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0