Sheriffen är i stan!

Idag är en stor dag för Sandra Åhlén.
Hennes Sherif kommer nämligen hit idag och ska träffa hennes föräldrar för första gången.
Tyvärr jobbar hon till kl 17 idag och Sherif kommer klockan 14 med tåget, så då blir det jag som kommer och hämtar upp honom, sen ska vi hem till mig och gagga i några timmar. Vilket jag ser fram emot!
Jag ska laga mat åt honom, på order från Sandra, så han inte hungrar ihjäl.
Kycklinggryta med cashewnötter & jasminris till, blir dagens middag.
Och varför anstränger jag mig så mycket istället för att steka lite köttbullar, undrar ni?
JO, därför att Sherif är lite av en NYCKEL. Han kommer nämligen tjalla till Arman exakt hur gott min mat smakar, hur städad min lägenhet är samt hur gästvänlig jag är mot honom.
Så nu ska jag fjäska lite för honom.. Ser inget annat alternativ.


Nu ska jag förbereda lite med maten.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0