UPDATE från gbg

Hej gott folk!
Nu sitter jag hos Sherif och Sandra, som ligger och pratar om gårdagen, då Sandra av ren och skär kärlek stoppade fingrarna i halsen på sin honom i ett desperat försök till att få honom nykter och välmående igen.
Fint gjort, tycker jag.
Arre han jobbar och sliter som den duktiga kille han är. Hela två timmar ska han slita som fa-an.
Sedan ska vi fira Sherifs lillasyster Zahida som fyller 14år.
Hon har redan fått min & Sandras present igår, eftersom vi var så ivriga att ge den.
Näää, nu ska jag va social.

Skriver lite senare.


Haaj!

Kommentarer
Postat av: Line

Vad köpte ni? :D ring mig nån dag :)<33 älskar dajjj! <3

2008-11-29 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0